مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-06حوادث

پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم امنیت و آرامش 


فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده و دو سویه رسانه و نیروی انتظامی گفت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران با تاکید بر ضرورت تعامل سازنده و دو سویه رسانه و نیروی انتظامی گفت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند.

  سردار مرتضی میرزایی در نشستی با خبرنگاران رسانه های خبری مازندران که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: پلیس در تولید و تامین امنیت اجتماعی تکیه بر رویکرد مشارکتی دارد.

وی تصریح کرد: مبنای ماموریت های نیروی انتظامی، اجتماعی محور و مردم محور است و رسانه می بایست با انعکاس اقدامات برجسته پلیس و ارائه مشکلات مردم، پلیس را در برقراری امنیت هرچه بهتر جامعه یاری رسانند.

میرزایی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی و حمایت خوب اصحاب رسانه از برنامه های هفته ناجا از نقاط قوت این هفته است، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی با رویکرد مردم محوری از مهمترین رویکرد های نیروی انتظامی در این هفته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، رسالت رسانه ها را در آگاه سازی مردم جامعه بسیار مهم برشمرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم امنیت و آرامش 

پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم امنیت و آرامش